Izvješće – Škola u prirodi

U ponedjeljak 21. svibnja krenuli smo na putovanje u 8:30h. Dugo smo putovali te došli do Zadra. U Zadru smo vidjeli  crkvu sv. Donata, Pozdrav Suncu i Morske orgulje.

Prošli smo i poznatom Širokom ulicom koju nazivaju Kalelarga. Na kraju razgledavanja mogli smo kupiti suvenire i sladoled. Nakon toga stigli smo u hotel. Smjestili smo se u svoje sobe. U 19:00h smo išli na večeru. Poslije večere smo imali disko u 21:00h. Nakon diska smo napisali dnevnike i otišli na spavanje.

Drugog dana našeg putovanja probudili smo se u 7:00h kako bi se stigli spremiti za doručak koji je bio u 8:00h. U 9:00h krenuli smo u posjet Sokolarskom centru. U njemu smo naučili nešto o sovama i sokolima. Nakon toga krenuli smo u Šibenik. U Šibeniku smo vidjeli te ušli u crkvu sv. Jakova. Poslije toga otišli smo u hotel na ručak. Nakon ručka spremili smo ruksake i krenuli na bazen. Poslije bazena imali smo slobodno do večere. Navečer smo kao i prošlog dana imali disko te napisali dnevnike i otišli na spavanje.

U srijedu smo nakon doručka krenuli u NP Krka, koji je proglašen nacionalnim parkom 1985. godine. Bilo nam je jako lijepo i poučno. Vidjeli smo i najveći slap na rijeci Krki, Skradinski buk. Poslije razgledavanja NP Krka krenuli smo u Etnoland. Tamo smo naučili mnogo o tome kako se živjelo u prošlosti. Ručali smo u Etnolandu. Vratili smo se u hotel. Popodne smo se kupali u moru.

Četvrtog i posljednjeg dana putovanja ujutro smo krenuli u Trogir. U Trogiru smo razgledali Trogirsku katedralu te ručali. U 14:30 nakon ručka krenuli smo u Pulu. Stigli smo u 21:10. Tu je bio kraj našem putovanju.

Slike možete pogledati u fotogaleriji.

Napisala učenica: Ema Kvaternik, 4. b

Učiteljica: Dragana Brčina Burazerović

objavio: Martina Burazer   datum: 29. 5. 2018.

Potvrde za učenike

Putem poveznice učenici i roditelji mogu samostalno preuzeti i ispisati e-potvrdu o statusu redovitog učenika/ice škole.

Potvrde koje su izdane putem e-Dnevnika zamjenjuju u potpunosti potvrdu iz škole u svim pravnim poslovima te za izdavanje potvrde više nije potrebno podnositi zahtjev školi.

upute ispis potvrda.pdf

Nastavni materijali

Svi potrebni nastavni materijali za školsku 2023./2024. godinu dostupni su putem poveznice.